• Welcome to Oklahoma Shooters Association! Join today, registration is easy!

    You can register using your Google, Facebook, or Twitter account, just click here.
  • All members receive 3 free listings a month. Get unlimited listings for just $10 a year! Click here for all the info.

Search Results

  1. RustedBeef

    Glock 43?

    No lol I just forgot to say we'd add or subtract cash as needed. Nice try though :P
  2. RustedBeef

    Glock 43?

    Looking for a G43 to buy or trade for. If you've got one in green that'll be even better. $450 cash or choose some trade options. I'll throw in 20 bucks if you make the drive to Stillwater. I have for trade: Chinese Type 53 Mosin Ruger 10/22 (basic carbine model) Glock 42 50 ounces of silver...
  3. RustedBeef

    Pocket Carry?

    I don't like carrying much in my pockets to be honest. These days I mostly carry a G42 in an ankle holster. Hands down my favorite way to carry. How much heavier is the G43?
  4. RustedBeef

    Item Gone: FS/FT Ruger 10/22 & Chinese Type 53 Mosin

    Item Name: FS/FT Ruger 10/22 & Chinese Type 53 Mosin Location: Stillwater Zip Code: 74075 Item is for: Sale or Trade Sale Price: 500 Trade Value or Items Looking For: Sig P239 or G43 Willing to Ship: No Bill of Sale Required?: No Item Description: Trade both for a Sig P239 or Glock 43 The...
  5. RustedBeef

    And now an accidental discharge in Stillwater Wal-Mart

    Well, obviously you've gotta dramatize it, haha. It's atleast 3X more interesting if the report says Walmart decided not to press trespassing charges. Just like did the same yesterday morning when the mailman had the gall to actually walk into my property, all the way up to my doorstep no less!
  6. RustedBeef

    And now an accidental discharge in Stillwater Wal-Mart

    You mean a mechanical mishap? Or an oopsie doopsie? It's all the same shiz lol:teach:
  7. RustedBeef

    And now an accidental discharge in Stillwater Wal-Mart

    Yup. They still have the memo posted above the time clock that specifically says customers can still conceal. I think people just believe whatever sounds more dramatic.
  8. RustedBeef

    Walmart to stop selling handgun ammo, ends open carry

    Well that sucks. I usually bought all my ammo there because we get a 10% discount. They told us about it early at the morning meeting, so I bought a hundred bucks worth after my shift. The sporting goods lady was mad about the letter bragging about how much we're gonna reduce our market share...
  9. RustedBeef

    P365 XL coming soon

    I really want to check one out because they're supposed to be not all that much bigger than my regular 365. I've never seen one in person before, but I think it's about the same size as the Shield. Wish we had a place you could rent out handguns in Stillwater. Really hate driving out to the city.
  10. RustedBeef

    Florida Governor Signs Felon Voting Bill

    Yeah but not all felonies have victims and some people receive outrageous fines. What you're saying really only makes sense for civil court.
  11. RustedBeef

    Vasectomy

    I would refuse. Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  12. RustedBeef

    The True Story of Two Dead Migrants

    Pays better here than 350 a month at least. I heard at work that this guy tried driving his car through the Rio Grande? Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  13. RustedBeef

    Good people still exist

    What if it some guy trying to impress his girlfriend by dropping fat stacks? Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  14. RustedBeef

    Florida Governor Signs Felon Voting Bill

    Nah, that's a bunch of nonsense. Lots of felonies are victimless, and it's not justice to invent more punishments after you already did your time. Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  15. RustedBeef

    Florida Governor Signs Felon Voting Bill

    I'm all for it. If you already served your sentence in the slammer, you should have your rights restored to normal like any other citizen. Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  16. RustedBeef

    Texas Religious Liberty Law Signed

    What are you even talking about? Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  17. RustedBeef

    Texas Religious Liberty Law Signed

    I think it's gross. Doesn't mean they shouldn't be able to become legally married. I've talked with some people who seemed to have some kind of hatred for gays before, but I can't really tell if they're serious or not. Doesn't make a lot of sense to get bent out of shape over something that...
  18. RustedBeef

    Buy 1 Get 1 Free

    Yeah Guess that's important to mention ha ha Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  19. RustedBeef

    Kings M&P 40 $224 hell of a deal

    Too bad M&Ps are ugly lol. Sent from my moto g(6) using Tapatalk
  20. RustedBeef

    Buy 1 Get 1 Free

    Just saw this in the paper. Sent from my moto g(6) using Tapatalk
Top Bottom